Warunki świadczenia usług

PRZEGLĄD

Ta strona internetowa jest prowadzona przez Evaline Sp. z o. o. pod marką Prime EVA. Na całej stronie terminy "my", "nas", "Prime EVA", "Evaline", "Evaline Sp. z o.o." i "nasz" odnoszą się do Evaline Sp. z o. o. Prime EVA oferuje tę stronę internetową, w tym wszystkie informacje, narzędzia i usługi dostępne na tej stronie, Tobie, użytkownikowi, pod warunkiem zaakceptowania wszystkich warunków, zasad i informacji zawartych w niniejszym dokumencie.

Odwiedzając naszą stronę i/lub kupując coś od nas, angażujesz się w naszą "Usługę" i zgadzasz się na przestrzeganie poniższych warunków ("Warunki Świadczenia Usług", "Warunki"), w tym dodatkowych warunków i zasad, do których odnośniki znajdują się w niniejszym dokumencie i/lub są dostępne za pomocą hiperłącza. Niniejsze Warunki Świadczenia Usług mają zastosowanie do wszystkich użytkowników strony, w tym bez ograniczeń użytkowników będących przeglądającymi, sprzedawcami, klientami, handlowcami i/lub osobami wnoszącymi treści.

Prosimy o uważne przeczytanie niniejszych Warunków Świadczenia Usług przed uzyskaniem dostępu do naszej strony lub korzystaniem z niej. Uzyskując dostęp do dowolnej części strony lub korzystając z niej, zgadzasz się na przestrzeganie niniejszych Warunków Świadczenia Usług. Jeśli nie zgadzasz się na wszystkie warunki niniejszej umowy, nie możesz uzyskać dostępu do strony internetowej ani korzystać z jakichkolwiek usług. Jeśli niniejsze Warunki Świadczenia Usług są uznawane za ofertę, akceptacja jest wyraźnie ograniczona do niniejszych Warunków Świadczenia Usług.

Wszelkie nowe funkcje lub narzędzia, które są dodawane do obecnego sklepu, również podlegają Warunkom Świadczenia Usług. Możesz zapoznać się z najbardziej aktualną wersją Warunków Świadczenia Usług w dowolnym momencie na tej stronie. Zastrzegamy sobie prawo do aktualizacji, zmiany lub zastąpienia dowolnej części niniejszych Warunków Świadczenia Usług poprzez publikowanie aktualizacji i/lub zmian na naszej stronie internetowej. Twoim obowiązkiem jest okresowe sprawdzanie tej strony pod kątem zmian. Dalsze korzystanie z witryny lub dostęp do niej po opublikowaniu jakichkolwiek zmian oznacza akceptację tych zmian.

Nasz sklep jest hostowany przez Shopify Inc. Zapewniają nam oni internetową platformę e-commerce, która umożliwia nam sprzedaż naszych produktów i usług.

ROZDZIAŁ 1 - WARUNKI SKLEPU INTERNETOWEGO

Zgadzając się na niniejsze Warunki Świadczenia Usług, oświadczasz, że masz co najmniej pełnoletniość w swoim stanie lub prowincji zamieszkania, lub że jesteś pełnoletni w swoim stanie lub prowincji zamieszkania i wyraziłeś zgodę na to, aby którykolwiek z Twoich niepełnoletnich podopiecznych korzystał z tej strony.

Nie możesz używać naszych produktów do celów niezgodnych z prawem lub nieautoryzowanych, ani nie możesz, korzystając z Usługi, naruszać żadnych przepisów prawa w swojej jurysdykcji (w tym między innymi praw autorskich).

Nie wolno przesyłać żadnych wirusów, robaków ani kodu o charakterze destrukcyjnym.

Naruszenie lub złamanie któregokolwiek z Warunków spowoduje natychmiastowe zakończenie świadczenia Usług.

ROZDZIAŁ 2 - WARUNKI OGÓLNE

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy świadczenia usług każdemu z dowolnego powodu w dowolnym czasie.

Rozumiesz, że Twoje treści (z wyłączeniem informacji o karcie kredytowej) mogą być przesyłane niezaszyfrowane i obejmować (a) transmisje przez różne sieci; oraz (b) zmiany w celu dostosowania się do wymogów technicznych sieci lub urządzeń, z którymi się łączą. Informacje o karcie kredytowej są zawsze szyfrowane podczas przesyłania przez sieci.

Zgadzasz się nie reprodukować, duplikować, kopiować, sprzedawać, odsprzedawać ani wykorzystywać jakiejkolwiek części Usługi, korzystania z Usługi lub dostępu do Usługi, lub jakichkolwiek kontaktów na stronie internetowej, za pośrednictwem której świadczona jest usługa, bez naszej wyraźnej pisemnej zgody.

Nagłówki używane w niniejszej umowie są dołączone wyłącznie dla wygody i nie będą ograniczać ani w inny sposób wpływać na niniejsze Warunki.

ROZDZIAŁ 3 - DOKŁADNOŚĆ, KOMPLETNOŚĆ I AKTUALNOŚĆ INFORMACJI

Nie ponosimy odpowiedzialności, jeśli informacje udostępniane na tej stronie nie są dokładne, kompletne lub aktualne. Materiały na tej stronie są udostępniane wyłącznie w celach ogólnej informacji i nie należy na nich polegać ani używać ich jako jedynej podstawy do podejmowania decyzji bez konsultacji z podstawowymi, dokładniejszymi, bardziej kompletnymi lub bardziej aktualnymi źródłami informacji. Poleganie na materiale zamieszczonym na tej stronie odbywa się na własne ryzyko.

Ta strona może zawierać pewne informacje historyczne. Informacje historyczne, z konieczności, nie są aktualne i są podane wyłącznie w celach referencyjnych. Zastrzegamy sobie prawo do modyfikowania zawartości tej strony w dowolnym momencie, ale nie mamy obowiązku aktualizowania jakichkolwiek informacji na naszej stronie. Zgadzasz się, że Twoim obowiązkiem jest monitorowanie zmian na naszej stronie.

ROZDZIAŁ 4 - MODYFIKACJE USŁUGI I CEN

Ceny naszych produktów mogą ulec zmianie bez powiadomienia.

Zastrzegamy sobie prawo do modyfikacji lub zaprzestania świadczenia Usługi (lub dowolnej jej części lub zawartości) w dowolnym momencie bez powiadomienia.

Nie ponosimy odpowiedzialności wobec Ciebie ani wobec osób trzecich za jakiekolwiek modyfikacje, zmiany cen, zawieszenie lub zaprzestanie świadczenia Usługi.

ROZDZIAŁ 5 - PRODUKTY LUB USŁUGI (jeśli dotyczy)

Dostępność produktów: Wszystkie produkty wymienione na naszej stronie internetowej podlegają dostępności. Utrzymujemy systemy zarządzania zapasami w czasie rzeczywistym, aby zapewnić dokładne informacje o stanie magazynowym. Listy produktów zawierają czytelne wskaźniki statusu pokazujące, czy przedmioty są: - Na stanie i gotowe do natychmiastowej wysyłki - Dostępne w przedsprzedaży z szacunkowymi datami wysyłki - Tymczasowo niedostępne z oczekiwanymi datami uzupełnienia zapasów - Produkty wykonywane na zamówienie z określonymi ramami czasowymi produkcji. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia ilości zamówień i powiadomimy klientów niezwłocznie, jeśli jakiekolwiek zamówione przedmioty staną się niedostępne.

Niektóre produkty lub usługi mogą być dostępne wyłącznie online za pośrednictwem strony internetowej. Te produkty lub usługi mogą mieć ograniczone ilości i podlegają zwrotowi lub wymianie tylko zgodnie z naszą Polityką Zwrotów.

Dołożyliśmy wszelkich starań, aby jak najdokładniej wyświetlić kolory i obrazy naszych produktów, które pojawiają się w sklepie. Nie możemy zagwarantować, że wyświetlacz monitora komputera będzie dokładnie odwzorowywał kolory.

Zastrzegamy sobie prawo, ale nie jesteśmy zobowiązani, do ograniczenia sprzedaży naszych produktów lub Usług każdej osobie, regionowi geograficznemu lub jurysdykcji. Możemy korzystać z tego prawa indywidualnie dla każdego przypadku. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia ilości jakichkolwiek produktów lub usług, które oferujemy. Wszystkie opisy produktów lub ceny produktów mogą ulec zmianie w dowolnym momencie bez powiadomienia, według naszego wyłącznego uznania. Zastrzegamy sobie prawo do zaprzestania oferowania dowolnego produktu w dowolnym momencie. Jakakolwiek oferta dowolnego produktu lub usługi złożona na tej stronie jest nieważna tam, gdzie jest to zabronione.

Nie gwarantujemy, że jakość jakichkolwiek produktów, usług, informacji lub innych materiałów zakupionych lub uzyskanych przez Ciebie spełni Twoje oczekiwania, ani że jakiekolwiek błędy w Usłudze zostaną naprawione.

ROZDZIAŁ 6 - DOKŁADNOŚĆ INFORMACJI ROZLICZENIOWYCH I KONTOWYCH

Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji dowolnego zamówienia złożonego u nas. Możemy, według własnego uznania, ograniczyć lub anulować ilości zakupione na osobę, na gospodarstwo domowe lub na zamówienie. Ograniczenia te mogą obejmować zamówienia złożone przez lub w ramach tego samego konta klienta, tej samej karty kredytowej i/lub zamówienia wykorzystujące ten sam adres rozliczeniowy i/lub wysyłkowy. W przypadku dokonania przez nas zmiany lub anulowania zamówienia, możemy podjąć próbę powiadomienia Cię, kontaktując się z adresem e-mail i/lub adresem rozliczeniowym/numerem telefonu podanym w momencie składania zamówienia. Zastrzegamy sobie prawo do ograniczenia lub zakazania zamówień, które według naszej oceny wydają się być składane przez dealerów, odsprzedawców lub dystrybutorów.

Zgadzasz się na dostarczenie aktualnych, kompletnych i dokładnych informacji o zakupie i koncie dla wszystkich zakupów dokonanych w naszym sklepie. Zgadzasz się na niezwłoczne aktualizowanie swojego konta i innych informacji, w tym adresu e-mail oraz numerów kart kredytowych i dat ważności, abyśmy mogli zrealizować Twoje transakcje i skontaktować się z Tobą w razie potrzeby.

Aby uzyskać więcej szczegółów, zapoznaj się z naszą Polityką Zwrotów.

ROZDZIAŁ 7 - NARZĘDZIA OPCJONALNE

Możemy zapewnić Ci dostęp do narzędzi stron trzecich, których nie monitorujemy ani nad którymi nie mamy żadnej kontroli ani wkładu.

Potwierdzasz i zgadzasz się, że zapewniamy dostęp do takich narzędzi "tak jak są" i "jak dostępne" bez żadnych gwarancji, oświadczeń lub warunków jakiegokolwiek rodzaju i bez jakiegokolwiek poparcia. Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności wynikającej z lub związanej z Twoim korzystaniem z opcjonalnych narzędzi stron trzecich.

Jakiekolwiek korzystanie przez Ciebie z opcjonalnych narzędzi oferowanych za pośrednictwem strony odbywa się całkowicie na własne ryzyko i według własnego uznania, i powinieneś upewnić się, że znasz i akceptujesz warunki, na jakich narzędzia są dostarczane przez odpowiedniego dostawcę zewnętrznego.

Możemy również, w przyszłości, oferować nowe usługi i/lub funkcje za pośrednictwem strony internetowej (w tym wydanie nowych narzędzi i zasobów). Takie nowe funkcje i/lub usługi będą również podlegać niniejszym Warunkom Świadczenia Usług.

ROZDZIAŁ 8 - LINKI STRON TRZECICH

Niektóre treści, produkty i usługi dostępne za pośrednictwem naszej Usługi mogą zawierać materiały od stron trzecich.

Linki stron trzecich na tej stronie mogą kierować Cię do stron internetowych stron trzecich, które nie są z nami powiązane. Nie ponosimy odpowiedzialności za sprawdzanie lub ocenianie treści lub dokładności i nie udzielamy gwarancji ani nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek materiały lub strony internetowe stron trzecich, ani za jakiekolwiek inne materiały, produkty lub usługi stron trzecich.

Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody lub straty związane z zakupem lub korzystaniem z towarów, usług, zasobów, treści lub jakichkolwiek innych transakcji dokonywanych w związku z witrynami internetowymi stron trzecich. Prosimy dokładnie zapoznać się z politykami i praktykami strony trzeciej i upewnić się, że je rozumiesz, zanim zaangażujesz się w jakąkolwiek transakcję. Skargi, roszczenia, obawy lub pytania dotyczące produktów stron trzecich powinny być kierowane do strony trzeciej.

ROZDZIAŁ 9 - KOMENTARZE UŻYTKOWNIKÓW, OPINIE I INNE PRZESŁANE TREŚCI

Jeśli, na naszą prośbę, przesyłasz określone treści (na przykład zgłoszenia do konkursu) lub bez prośby z naszej strony przesyłasz kreatywne pomysły, sugestie, propozycje, plany lub inne materiały, czy to online, przez e-mail, pocztą lub w inny sposób (łącznie "komentarze"), zgadzasz się, że możemy, w dowolnym momencie, bez ograniczeń, edytować, kopiować, publikować, dystrybuować, tłumaczyć i w inny sposób wykorzystywać w dowolnym medium wszelkie komentarze, które nam przesyłasz. Nie jesteśmy i nie będziemy zobowiązani (1) do zachowania poufności jakichkolwiek komentarzy; (2) do wypłaty odszkodowania za jakiekolwiek komentarze; lub (3) do odpowiadania na jakiekolwiek komentarze.

Możemy, ale nie mamy obowiązku, monitorować, edytować lub usuwać treści, które według naszego wyłącznego uznania są niezgodne z prawem, obraźliwe, groźne, zniesławiające, oszczercze, pornograficzne, obsceniczne lub w inny sposób nieodpowiednie lub naruszające własność intelektualną jakiejkolwiek strony lub niniejsze Warunki Świadczenia Usług.

Zgadzasz się, że Twoje komentarze nie będą naruszać żadnych praw jakiejkolwiek strony trzeciej, w tym praw autorskich, znaków towarowych, prywatności, osobowości lub innych praw osobistych lub własnościowych. Ponadto zgadzasz się, że Twoje komentarze nie będą zawierać zniesławiających lub w inny sposób bezprawnych, obraźliwych lub obscenicznych materiałów, ani nie będą zawierać żadnego wirusa komputerowego ani innego złośliwego oprogramowania, które mogłoby w jakikolwiek sposób wpłynąć na działanie Usługi lub jakiejkolwiek powiązanej strony internetowej. Nie możesz używać fałszywego adresu e-mail, udawać, że jesteś kimś innym niż sobą, ani w inny sposób wprowadzać nas lub strony trzecie w błąd co do pochodzenia jakichkolwiek komentarzy. Ponosisz wyłączną odpowiedzialność za wszelkie komentarze, które składasz i ich dokładność. Nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek komentarze opublikowane przez Ciebie lub jakąkolwiek stronę trzecią.

ROZDZIAŁ 10 - INFORMACJE OSOBISTE

Przesyłanie przez Ciebie danych osobowych za pośrednictwem sklepu podlega naszej Polityce Prywatności. Aby zapoznać się z naszą Polityką Prywatności.

ROZDZIAŁ 11 - BŁĘDY, NIEŚCISŁOŚCI I POMINIĘCIA

Okazjonalnie na naszej stronie lub w Usłudze mogą pojawić się informacje zawierające błędy typograficzne, nieścisłości lub pominięcia, które mogą dotyczyć opisów produktów, cen, promocji, ofert, opłat za wysyłkę produktów, czasów tranzytu i dostępności. Zastrzegamy sobie prawo do poprawiania wszelkich błędów, nieścisłości lub pominięć oraz do zmiany lub aktualizacji informacji lub anulowania zamówień, jeśli jakiekolwiek informacje w Usłudze lub na jakiejkolwiek powiązanej stronie są niedokładne w dowolnym momencie bez wcześniejszego powiadomienia (w tym po złożeniu zamówienia).

Nie podejmujemy żadnego zobowiązania do aktualizacji, zmiany lub wyjaśnienia informacji w Usłudze lub na jakiejkolwiek powiązanej stronie internetowej, w tym bez ograniczeń informacji o cenach, z wyjątkiem przypadków wymaganych przez prawo. Żadna określona data aktualizacji lub odświeżenia zastosowana w Usłudze lub na jakiejkolwiek powiązanej stronie internetowej nie powinna być traktowana jako wskazanie, że wszystkie informacje w Usłudze lub na jakiejkolwiek powiązanej stronie internetowej zostały zmodyfikowane lub zaktualizowane.

ROZDZIAŁ 12 - ZABRONIONE UŻYCIA

Oprócz innych zakazów określonych w Warunkach Świadczenia Usług, zabrania się korzystania ze strony lub jej zawartości: (a) w jakimkolwiek celu niezgodnym z prawem; (b) do nakłaniania innych do wykonywania lub uczestniczenia w jakichkolwiek bezprawnych działaniach; (c) do naruszania jakichkolwiek międzynarodowych, federalnych, prowincjonalnych lub stanowych przepisów, zasad, praw lub lokalnych zarządzeń; (d) do naruszania lub pogwałcenia naszych praw własności intelektualnej lub praw własności intelektualnej innych osób; (e) do nękania, nadużywania, obrażania, krzywdzenia, zniesławiania, oczerniania, dyskredytowania, zastraszania lub dyskryminowania ze względu na płeć, orientację seksualną, religię, pochodzenie etniczne, rasę, wiek, pochodzenie narodowe lub niepełnosprawność; (f) do przedstawiania fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji; (g) do przesyłania lub przenoszenia wirusów lub innego rodzaju złośliwego kodu, który będzie lub może być wykorzystany w sposób, który wpłynie na funkcjonalność lub działanie Usługi lub jakiejkolwiek powiązanej strony internetowej, innych stron internetowych lub Internetu; (h) do zbierania lub śledzenia danych osobowych innych osób; (i) do spamowania, phishingu, pharmingu, pretekstowania, spiderowania, crawlowania lub scrapowania; (j) w jakimkolwiek nieprzyzwoitym lub niemoralnym celu; lub (k) do ingerowania lub obchodzenia funkcji bezpieczeństwa Usługi lub jakiejkolwiek powiązanej strony internetowej, innych stron internetowych lub Internetu. Zastrzegamy sobie prawo do zakończenia korzystania z Usługi lub jakiejkolwiek powiązanej strony internetowej za naruszenie któregokolwiek z zabronionych zastosowań.

ROZDZIAŁ 13 - WYŁĄCZENIE GWARANCJI; OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI

Nie gwarantujemy, nie zapewniamy ani nie zapewniamy, że korzystanie z naszej usługi będzie nieprzerwane, terminowe, bezpieczne lub wolne od błędów.

Nie gwarantujemy, że wyniki, które mogą być uzyskane z korzystania z usługi, będą dokładne lub wiarygodne.

Zgadzasz się, że od czasu do czasu możemy usunąć usługę na czas nieokreślony lub anulować usługę w dowolnym momencie, bez powiadomienia Cię.

Wyraźnie zgadzasz się, że korzystanie z lub niemożność korzystania z usługi odbywa się na Twoje wyłączne ryzyko. Usługa oraz wszystkie produkty i usługi dostarczane Tobie za pośrednictwem usługi są (z wyjątkiem przypadków wyraźnie określonych przez nas) dostarczane "tak jak są" i "jak dostępne" do Twojego użytku, bez jakichkolwiek oświadczeń, gwarancji lub warunków jakiegokolwiek rodzaju, wyrażonych wprost lub dorozumianych, w tym wszystkich dorozumianych gwarancji lub warunków przydatności handlowej, jakości handlowej, przydatności do określonego celu, trwałości, tytułu i nienaruszania praw.

W żadnym wypadku Prime EVA, nasi dyrektorzy, członkowie zarządu, pracownicy, podmioty stowarzyszone, agenci, wykonawcy, stażyści, dostawcy, usługodawcy lub licencjodawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek obrażenia, straty, roszczenia lub jakiekolwiek bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe, karne, specjalne lub wynikowe szkody jakiegokolwiek rodzaju, w tym między innymi utracone zyski, utracone przychody, utracone oszczędności, utratę danych, koszty wymiany lub jakiekolwiek podobne szkody, niezależnie od tego, czy opierają się na umowie, czynie niedozwolonym (w tym zaniedbaniu), odpowiedzialności obiektywnej czy też w inny sposób, wynikające z korzystania z jakiejkolwiek usługi lub jakichkolwiek produktów nabytych za pomocą usługi, lub z jakiegokolwiek innego roszczenia związanego w jakikolwiek sposób z korzystaniem z usługi lub jakiegokolwiek produktu, w tym między innymi, wszelkich błędów lub pominięć w jakiejkolwiek treści, lub jakiejkolwiek straty lub szkody jakiegokolwiek rodzaju poniesione w wyniku korzystania z usługi lub jakiejkolwiek treści (lub produktu) zamieszczonej, przesłanej lub w inny sposób udostępnionej za pośrednictwem usługi, nawet jeśli poinformowano o ich możliwości. Ponieważ niektóre stany lub jurysdykcje nie zezwalają na wyłączenie lub ograniczenie odpowiedzialności za szkody wynikowe lub przypadkowe, w takich stanach lub jurysdykcjach nasza odpowiedzialność będzie ograniczona do maksymalnego zakresu dozwolonego przez prawo.

ROZDZIAŁ 14 - ODSZKODOWANIE

Zgadzasz się zabezpieczyć, bronić i chronić Prime EVA oraz naszą spółkę macierzystą, spółki zależne, podmioty stowarzyszone, partnerów, członków zarządu, dyrektorów, agentów, wykonawców, licencjodawców, usługodawców, podwykonawców, dostawców, stażystów i pracowników, przed wszelkimi roszczeniami lub żądaniami, w tym uzasadnionymi honorariami adwokackimi, złożonymi przez jakąkolwiek stronę trzecią z powodu lub wynikającymi z naruszenia przez Ciebie niniejszych Warunków Świadczenia Usług lub dokumentów, do których się odnoszą, lub naruszenia przez Ciebie jakiegokolwiek prawa lub praw strony trzeciej.

ROZDZIAŁ 15 - ROZDZIELNOŚĆ

W przypadku, gdy jakiekolwiek postanowienie niniejszych Warunków Świadczenia Usług zostanie uznane za niezgodne z prawem, nieważne lub niewykonalne, takie postanowienie będzie jednak wykonalne w najszerszym zakresie dozwolonym przez obowiązujące prawo, a niewykonalna część zostanie uznana za odłączoną od niniejszych Warunków Świadczenia Usług, przy czym takie określenie nie wpłynie na ważność i wykonalność jakichkolwiek pozostałych postanowień.

ROZDZIAŁ 16 - ROZWIĄZANIE UMOWY

Zobowiązania i odpowiedzialność stron poniesione przed datą rozwiązania pozostaną w mocy po rozwiązaniu niniejszej umowy dla wszystkich celów.

Niniejsze Warunki Świadczenia Usług obowiązują do momentu ich rozwiązania przez Ciebie lub przez nas. Możesz rozwiązać niniejsze Warunki Świadczenia Usług w dowolnym momencie, powiadamiając nas, że nie chcesz już korzystać z naszych Usług, lub gdy przestajesz korzystać z naszej strony.

Jeśli według naszej wyłącznej oceny nie zastosowałeś się lub podejrzewamy, że nie zastosowałeś się do jakiegokolwiek terminu lub postanowienia niniejszych Warunków Świadczenia Usług, możemy również rozwiązać niniejszą umowę w dowolnym momencie bez powiadomienia i pozostaniesz odpowiedzialny za wszystkie kwoty należne do daty rozwiązania włącznie; i/lub w związku z tym możemy odmówić Ci dostępu do naszych Usług (lub ich części).

ROZDZIAŁ 17 - CAŁOŚĆ UMOWY

Niewykonanie lub nieegzekwowanie przez nas jakiegokolwiek prawa lub postanowienia niniejszych Warunków Świadczenia Usług nie stanowi zrzeczenia się takiego prawa lub postanowienia.

Niniejsze Warunki Świadczenia Usług oraz wszelkie zasady lub przepisy operacyjne opublikowane przez nas na tej stronie lub w odniesieniu do Usługi stanowią całość porozumienia i zrozumienia między Tobą a nami oraz regulują korzystanie z Usługi, zastępując wszelkie wcześniejsze lub równoczesne umowy, komunikaty i propozycje, ustne lub pisemne, między Tobą a nami (w tym między innymi, wszelkie wcześniejsze wersje Warunków Świadczenia Usług).

Wszelkie niejasności w interpretacji niniejszych Warunków Świadczenia Usług nie będą interpretowane na niekorzyść strony redagującej.

ROZDZIAŁ 18 - PRAWO WŁAŚCIWE

Niniejsze Warunki Świadczenia Usług oraz wszelkie oddzielne umowy, na mocy których świadczymy Usługi, podlegają i są interpretowane zgodnie z prawem Polski.

ROZDZIAŁ 19 - ZMIANY W WARUNKACH ŚWIADCZENIA USŁUG

Możesz zapoznać się z najbardziej aktualną wersją Warunków Świadczenia Usług w dowolnym momencie na tej stronie.

Zastrzegamy sobie prawo, według własnego uznania, do aktualizacji, zmiany lub zastąpienia dowolnej części niniejszych Warunków Świadczenia Usług poprzez publikowanie aktualizacji i zmian na naszej stronie internetowej. Twoim obowiązkiem jest okresowe sprawdzanie naszej strony internetowej pod kątem zmian. Dalsze korzystanie z naszej strony internetowej lub dostęp do niej po opublikowaniu jakichkolwiek zmian w niniejszych Warunkach Świadczenia Usług stanowi akceptację tych zmian.

ROZDZIAŁ 20 - POWIADOMIENIE I PROCEDURA SKŁADANIA ROSZCZEŃ O NARUSZENIE PRAW AUTORSKICH

Jeśli uważasz, że Twoja praca została skopiowana w sposób, który stanowi naruszenie praw autorskich, prosimy o dostarczenie Evaline, na adres podany poniżej, następujących informacji na piśmie. Należy pamiętać, że procedura ta jest przeznaczona wyłącznie do powiadamiania Evaline o tym, że Twój materiał chroniony prawami autorskimi został naruszony.

  • Elektroniczny lub fizyczny podpis osoby upoważnionej do działania w imieniu właściciela praw autorskich;
  • Opis utworu chronionego prawem autorskim, który według Ciebie został naruszony;
  • Opis miejsca na Stronie, w którym znajduje się materiał, który według Ciebie narusza prawa autorskie;
  • Twój adres, numer telefonu i e-mail;
  • Oświadczenie złożone przez Ciebie w dobrej wierze, że sporne użycie nie jest autoryzowane przez właściciela praw autorskich, jego agenta lub prawo;
  • Oświadczenie złożone przez Ciebie, pod rygorem odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań, że powyższe informacje w Twoim zawiadomieniu są dokładne i że jesteś właścicielem praw autorskich lub osobą upoważnioną do działania w imieniu właściciela praw autorskich.

Prosimy o przesyłanie wszystkich zawiadomień na następujący adres:

Evaline Sp. z o. o.
ul. Wiejska 12A/301
00-490, Warszawa, Polska
+48574215513

ROZDZIAŁ 21 - REKLAMACJE

  1. Reklamacje mogą być składane na podstawie rękojmi lub gwarancji, jeżeli została udzielona.
  2. Jeżeli Towar jest objęty gwarancją, Klient jest uprawniony do reklamowania Towaru z wykorzystaniem praw wynikających z gwarancji, poprzez złożenie reklamacji za pośrednictwem Evaline. W przypadku skorzystania przez Konsumenta z uprawnień wynikających z gwarancji, bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu od dnia zawiadomienia Evaline o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.
  3. Prawo do korzystania z uprawnień wynikających z rękojmi jest wykonywane niezależnie od jakichkolwiek praw wynikających z gwarancji. Wykonanie jakichkolwiek uprawnień wynikających z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność Evaline z tytułu rękojmi.
  4. Roszczenia z tytułu rękojmi mogą być składane drogą e-mailową na adres: support@evalinegroup.com
  5. W treści składanej reklamacji z tytułu rękojmi zaleca się podanie:
    • danych kontaktowych oraz numeru zamówienia Konsumenta, które posłużą do udzielenia odpowiedzi na reklamację oraz prowadzenia związanej z nią korespondencji,
    • opisu problemu oraz danych identyfikacyjnych Konsumenta.
  6. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, w celu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę, Konsument jest zobowiązany dostarczyć lub przesłać reklamowany Towar na adres Evaline, na koszt Evaline.
  7. Evaline rozpoznaje reklamacje z tytułu:
    • rękojmi w terminie 14 dni od daty zgłoszenia,
    • gwarancji, o ile została udzielona, w terminie określonym w warunkach gwarancyjnych.
  8. Po złożeniu przez Klienta reklamacji z tytułu rękojmi, Evaline poinformuje Klienta o sposobie rozpatrzenia roszczenia złożonego z tytułu rękojmi w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia.
  9. Evaline poinformuje Konsumenta drogą e-mailową o sposobie rozpatrzenia otrzymanej reklamacji z tytułu rękojmi.
  10. W przypadku, gdy reklamacja z tytułu rękojmi dotyczy Towaru, który po uznaniu reklamacji podlega wysyłce do Konsumenta, Evaline dostarczy lub wyśle Towar na adres Konsumenta.
  11. Zwrot środków w związku z reklamacją z tytułu rękojmi zostanie dokonany przy użyciu oryginalnej metody płatności, z której Konsument skorzystał w momencie zakupu.
  12. Stosowanie przepisów o rękojmi zostaje wyłączone w stosunku do Klientów, którzy nie są Konsumentami.

ROZDZIAŁ 22 - POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Konsument ma możliwość skorzystania z następujących pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
    • złożenie wniosku o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy sprzedaży do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596,
    • złożenie wniosku o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sprzedawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, którego adres z uwagi na właściwość można ustalić za pośrednictwem strony internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, prowadzonej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595,
    • skorzystanie z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów,
    • złożenie skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem URL http://ec.europa.eu/consumers/odr/, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE.
  2. Szczegółowe informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych podmiotów wymienionych w ust. 1.
  3. Wykaz podmiotów i instytucji, które realizują zadania związane z pozasądowym rozwiązywaniem sporów konsumenckich oraz szczegółowe informacje w tym zakresie, można znaleźć na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, dostępnej pod adresem URL https://www.uokik.gov.pl

ROZDZIAŁ 23 - ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Postanowienia zawarte w niniejszym artykule dotyczące prawa odstąpienia przez Konsumentów mają zastosowanie do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Zgodnie z polskim prawem ochrony konsumentów, każdy Konsument ma ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Evaline wydłuża ten okres do 30 dni jako uprzejmość wobec naszych klientów, zapewniając dodatkowy czas ponad wymogi ustawowe. To przedłużenie nie wpływa ani nie umniejsza żadnych z Twoich ustawowych praw wynikających z polskiego prawa.

  1. Konsument może, bez podania przyczyny, odstąpić w terminie 30 dni od umowy, w tym umowy Sprzedaży, z zastrzeżeniem norm wskazanych w treści pouczenia o odstąpieniu od umowy, które stanowi załącznik do Regulaminu.
  2. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy Sprzedaży towarów nieprefabrykowanych, wyprodukowanych według specyfikacji Konsumenta lub służących zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  3. W innych przypadkach Konsument może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie może zostać złożone na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do Regulaminu.
  4. Niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 30 dni od dnia, w którym Konsument odstąpił od umowy, Konsument jest zobowiązany zwrócić Towar Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Postanowienie to nie ma zastosowania, jeżeli Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Towar.
  5. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  6. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą. Jeżeli Konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy zanim Sprzedawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

ROZDZIAŁ 24 - POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Znaczenie pojęć pisanych wielką literą jest zgodne z objaśnieniami zawartymi w części opisującej definicje używane w Regulaminie.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za:
    1. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług, spowodowane siłą wyższą, w stosunku do Klientów niebędących Konsumentami,
    2. przerwy w prawidłowym funkcjonowaniu Sklepu oraz nienależyte wykonywanie Usług na rzecz Klientów niebędących Konsumentami, spowodowane czynnościami technicznymi lub przyczyną leżącą po stronie podmiotów, za pomocą których Sprzedawca świadczy Usługi,
    3. korzyści utracone przez Klientów niebędących Konsumentami.
  3. W przypadku braku możliwości polubownego rozstrzygnięcia sporu pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem lub Konsumentem niemającym miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okoliczności dopuszczenia takiej możliwości przez przepisy jego prawa krajowego, sądem właściwym do jego rozstrzygnięcia jest sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
  4. W stosunku do Klientów niebędących Konsumentami lub do Konsumentów niemających miejsca zamieszkania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku, gdy przepisy ich prawa krajowego dopuszczają taką możliwość, jako prawo właściwe dla wykonania umowy zawartej ze Sprzedawcą oraz rozstrzygania sporów z nią związanych, stosuje się prawo Rzeczypospolitej Polskiej.
  5. Postanowienia Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać praw Klienta będącego Konsumentem, wynikających z przepisów miejscowego prawa powszechnie obowiązującego.
  6. W stosunku do umów zawartych ze Sprzedawcą, w przypadku niezgodności Regulaminu z przepisami prawa powszechnie obowiązującego w kraju Konsumenta, stosuje się te przepisy.
  7. W przypadku, gdy postanowienia Regulaminu okażą się nieważne albo bezskuteczne, okoliczność ta nie narusza ważności i skuteczności pozostałych postanowień Regulaminu. Zamiast nieważnych albo bezskutecznych postanowień obowiązywać będzie norma, która odpowiada temu, co strony ustaliły albo temu, co by ustaliły, gdyby zawarły takie postanowienie w Regulaminie.

ROZDZIAŁ 25 - DEFINICJE UŻYWANE W REGULAMINIE

Dni robocze to dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

Dostawa to proces dostarczania Towaru do wskazanego przez Klienta miejsca przeznaczenia, realizowany za pośrednictwem Przewoźnika.

Klient to osoba fizyczna, pod warunkiem posiadania pełnej zdolności do czynności prawnych, lub ograniczonej zdolności do czynności prawnych w przypadkach uregulowanych przepisami prawa powszechnie obowiązującego lub pod warunkiem posiadania zgody przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której przepisy prawa powszechnie obowiązującego przyznają zdolność prawną, która zawiera umowę ze Sprzedawcą w ramach Sklepu, dotyczącą świadczenia usług określonych w Regulaminie.

Konto Klienta to panel umożliwiający zarządzanie zamówieniami Klienta za pośrednictwem Sklepu, pod warunkiem rejestracji i logowania. Konsument to Klient, który jest osobą fizyczną i zawiera umowę w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Koszyk to funkcjonalność Sklepu, umożliwiająca kompletowanie zamówień Towarów przez Klienta.

Przewoźnik to podmiot świadczący usługi Dostawy Towarów we współpracy ze Sprzedawcą.

Regulamin to niniejsze warunki umowne, których przedmiotem jest świadczenie Usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, za pośrednictwem Sklepu.

Sklep to sklep internetowy, prowadzony przez Sprzedawcę.

Sprzedawca to Evaline z siedzibą pod adresem ul. Wiejska 12A/301, 00-490, Warszawa, Polska, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000925734, NIP: 6793224707 oraz REGON: 520133721, będąca usługodawcą, administratorem i właścicielem Sklepu. Z e Sprzedawcą można się skontaktować pod adresem e-mail: info@evalinegroup.com

Sprzedaż to Usługa sprzedaży Towarów, świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, której przedmiotem jest zobowiązanie Sprzedawcy do przeniesienia na Klienta własności Towarów i ich wydania oraz zobowiązanie Klienta do odebrania Towarów i zapłaty Sprzedawcy oznaczonej ceny. Towar to rzecz prezentowana w obszarze Sklepu przez Sprzedawcę w celu Sprzedaży.

Usługa to usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta, na podstawie umowy zawartej pomiędzy stronami za pośrednictwem Sklepu. Zawarcie umowy następuje w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron.

ROZDZIAŁ 26 - INFORMACJE KONTAKTOWE

Pytania dotyczące Warunków Świadczenia Usług należy przesyłać do nas na adres support@EvalineGroup.com

Nazwa prawna: Evaline Sp. z o. o.
Numer telefonu: +48574215513
Email: support@evalinegroup.com
Adres fizyczny: Evaline, ul. Wiejska 12A/301, 00-490, Warszawa, Polska
Numer VAT: PL6793224707
KRS: 0000925734
NIP: 6793224707
REGON: 520133721

ROZDZIAŁ 27 - INFORMACJA O WYKONANIU PRAWA

ODSTĄPIENIE

POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY

Postanowienia zawarte w niniejszym pouczeniu o prawie odstąpienia przez Konsumentów mają zastosowanie do osoby fizycznej, która zawiera umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści umowy wynika, że nie ma ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Będąc Konsumentem, masz prawo odstąpić od umowy zawartej w naszym Sklepie w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, z zastrzeżeniem przypadków wskazanych w części "wyłączenie prawa odstąpienia". Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia:

  1. w którym wszedłeś w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie weszła w posiadanie rzeczy - w przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy (np. umowy sprzedaży, umowy dostawy lub umowy o dzieło będące rzeczą ruchomą),
  2. zawarcia umowy - w przypadku umów o świadczenie usług.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Ci prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas: Evaline Sp. z o.o., ul. Wiejska 12A/301, 00-490, Warszawa, Polska, e-mail: support@evalinegroup.com, o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Możesz skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Wzór formularza znajduje się w załączniku do regulaminu świadczenia usług drogą elektroniczną w Sklepie.

SKUTKI ODSTĄPIENIA

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 30 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziłeś się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Jeżeli otrzymałeś rzecz w związku z umową, proszę odesłać lub przekazać nam rzecz na adres Evaline Sp. z o.o., Zwirki i Wigury 16a, Mikolow, 43-190, Poland, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 30 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślesz rzecz przed upływem terminu 30 dni.

Informujemy, że będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Wysokość tych kosztów szacowana jest na kwotę około 10,00 EUR.

Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

WYŁĄCZENIE PRAWA ODSTĄPIENIA

Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Adresat: Evaline Sp. z o.o., ul. Wiejska 12A/301, 00-490, Warszawa, Polska | support@evalinegroup.com.
Ja/My() niniejszym informuję/informujemy() o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy()/o świadczenie następującej usługi():
Data zawarcia umowy()/odbioru():
Imię i nazwisko:
Adres:
Podpis: (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:
(*) Niepotrzebne skreślić.

FORMULARZ REKLAMACYJNY

(formularz ten można wypełnić i odesłać w przypadku chęci zgłoszenia reklamacji z tytułu rękojmi)
Adresat: Evaline Sp. z o.o., ul. Wiejska 12A/301, 00-490, Warszawa, Polska
Imię i nazwisko lub nazwa Klienta:
Adres Klienta:
Numer telefonu Klienta:
Adres e-mail Klienta (zaznaczyć „X"):
Jako dane kontaktowe, które posłużą do udzielenia odpowiedzi na reklamację i prowadzenia korespondencji z nią związanej, wskazuję:
___ adres pocztowy:
___ adres e-mail:
Reklamacja dotyczy (zaznaczyć „X"):
___ Umowy sprzedaży z dnia ___ towaru:
___ Umowy o świadczenie innej usługi:
___ Innego:
Data stwierdzenia przyczyny reklamacji:
Opis problemu:
Żądanie reklamacyjne (zaznaczyć „X"):
___ Usunięcie wady towaru lub usługi
___ Wymiana towaru na wolny od wad
___ Obniżenie ceny towaru
___ Odstąpienie od umowy
Sprzedawca informuje, że:
Towar może być objęty gwarancją producenta lub dystrybutora. W takim przypadku, Klient jest uprawniony do reklamowania towaru korzystając z uprawnień wynikających z gwarancji, poprzez złożenie reklamacji gwarantowi. Złożenie reklamacji do gwaranta może zostać dokonane za pośrednictwem Sprzedawcy lub bezpośrednio do gwaranta. Klient może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne towaru niezależnie od uprawnień wynikających z ewentualnej gwarancji.

Podpis składającego:____________________