FAQ – Najczęściej zadawane pytania o dywaniki samochodowe Prime EVA
Zamówienia
- To proste: Wprowadź dane swojego pojazdu na naszej stronie głównej i rozpocznij zamówienie.
- Kliknij "Zamów swój dywanik samochodowy Prime EVA".
- Na następnej stronie wybierz preferowaną fakturę, kolor i opcję pakietu.
- Wprowadź swoje dane kontaktowe i adresowe oraz sprawdź, czy wszystko się zgadza.
- Zakończ zakup i zapłać bezpiecznie za pomocą karty debetowej/kredytowej, Klarna lub PayPal na naszej certyfikowanej stronie do przetwarzania płatności Shopify.
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, prosimy o przesłanie nam wiadomości e-mail na adres support@evalinegroup.com w ciągu 24 godzin z informacjami o zmianach, które chcesz wprowadzić. Po 24 godzinach zamówienie będzie już w produkcji i nie będzie można go zmienić ani anulować.
Możesz bezpiecznie zapłacić za pomocą karty debetowej/kredytowej. Nasza strona jest zabezpieczona SSL i certyfikowana przez MasterCard, Maestro i Visa. Wszystkie płatności są szyfrowane i bezpieczne, aby chronić Twoje dane. Możesz również skorzystać z Klarna i wygodnie zapłacić przy odbiorze.
Montaż i konserwacja
- Jeśli nie możesz znaleźć swojego auta na naszej liście, kliknij proszę tutaj, aby wypełnić formularz, lub wyślij nam wiadomość e-mail na adres support@evalinegroup.com z następującymi informacjami o Twoim pojeździe:
- Marka samochodu
- Model
- Rok produkcji
- Typ nadwozia (Coupé, Limuzyna itp.)
- Typ skrzyni biegów (manualna lub automatyczna)
Zmierzymy wymiary pasujące do Twojego auta i poinformujemy Cię, czy możemy wyprodukować dywaniki Prime EVA do Twojego pojazdu.
Nasze dywaniki samochodowe Prime EVA są idealnie dopasowane i najwyższej jakości. Produkujemy je na podstawie dokładnych wymiarów producentów samochodów lub dostosowujemy indywidualnie do Twojego pojazdu, jeśli nie ma go na liście. Dzięki temu zapewniamy maksymalne pokrycie i idealne dopasowanie.
Nasze dywaniki można łatwo zamontować za pomocą standardowych mocowań producenta (jeśli są dostępne) oraz systemu rzepów. Aby uzyskać szczegółowe instrukcje, przejdź proszę tutaj.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i nowoczesnej technologii skanowania 3D dokonaliśmy precyzyjnych pomiarów tysięcy wnętrz pojazdów. Dzięki temu możemy zagwarantować idealne dopasowanie do każdego modelu samochodu. Jeśli jednak nie będziesz zadowolony, oferujemy 30-dniowy zwrot pieniędzy.
Nasze dywaniki są niezwykle łatwe w pielęgnacji. Wystarczy je wyczyścić zwykłą wodą z butelki, węża lub strumienia wody. Brud zostaje wypłukany z komórek plastra miodu lub diamentowych, a dywaniki szybko schną. Między czyszczeniami na mokro dywaniki można po prostu wytrzepać – wyjąć, stuknąć od spodu i większość zanieczyszczeń zniknie.
Dzięki przemyślanej strukturze komórkowej naszych dywaników Prime EVA, woda, która dostaje się na powierzchnię, rozkłada się równomiernie między komórkami i jest bezpiecznie zatrzymywana. Nawet podczas ruchu pojazdu woda pozostaje na miejscu, nie przemieszcza się i nie rozlewa się poza krawędzie dywaników.
Wysyłka
Tak, dostarczamy nasze produkty do każdego kraju w UE. Korzystamy z niezawodnych usług kurierskich, aby zapewnić szybkie i bezpieczne dostarczenie zamówienia na terenie całej Europy.
Koszt wysyłki jest obliczany na etapie realizacji zamówienia na podstawie podanego adresu dostawy.
Zamówienia standardowe są gotowe do wysyłki w ciągu 48 godzin. W przypadku zamówień specjalnych dostawa może potrwać od 7 do 15 dni, w zależności od złożoności wymiarów pojazdu. Nasza nowoczesna technologia gwarantuje doskonałe pokrycie podłogi pojazdu.
Polityka zwrotów
Możesz skontaktować się z naszym zespołem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres support@evalinegroup.com lub złożyć wniosek o zwrot online na stronie tutaj. Podaj numer zamówienia i adres e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami i wybierz artykuły, które chcesz zwrócić. Po zatwierdzeniu wniosku otrzymasz e-mail z instrukcjami dotyczącymi wysyłki.
W ciągu 30 dni od daty dostawy, w stanie nienaruszonym i nowym, w oryginalnym opakowaniu z nienaruszonymi etykietami.
Karty podarunkowe nie podlegają zwrotowi.
Jeśli otrzymałeś wadliwy produkt, skontaktuj się z nami w ciągu 30 dni od daty dostawy.
Zwroty są dokonywane na pierwotną metodę płatności. W przypadku zakupów za pobraniem, zwrot zostanie dokonany na podane konto bankowe.
Instrukcje dotyczące wysyłki zwracanych produktów znajdziesz w e-mailu, który otrzymasz po złożeniu wniosku o zwrot.
Gdy Twój zwrócony przedmiot dotrze i zostanie sprawdzony, otrzymasz powiadomienie e-mailem. Jeśli Twój wniosek o zwrot zostanie zatwierdzony, zwrot pieniędzy nastąpi w ciągu 1 - 3 dni roboczych.
Jeśli masz dalsze pytania, odwiedź naszą stronę kontaktową Kontakt i wybierz opcję kontaktu, która jest dla Ciebie najwygodniejsza.
Inne pytania
Trwałość naszych dywaników samochodowych Prime EVA zależy od sposobu użytkowania i warunków, w jakich są eksploatowane. Średnio wytrzymują one do 5 lat lub dłużej.
Trwałość naszych dywaników samochodowych Prime EVA zależy od sposobu użytkowania i warunków, w jakich są eksploatowane. Średnio wytrzymują one do 5 lat lub dłużej.
Tak, nasz materiał EVA jest hipoalergiczny i przyjazny dla środowiska. Nie wywołuje reakcji alergicznych i jest bezpieczny dla zdrowia.
Nasz innowacyjny materiał EVA jest cztery razy lżejszy od gumy, a jednocześnie wytrzymały i trwały. Wytrzymuje temperatury od -50°C do +50°C, jest odporny na chemikalia, bezwonny i bezpieczny dla zdrowia oraz środowiska.
W przeciwieństwie do gumowych dywaników, które są ciężkie i często mało elastyczne, lub dywaników tekstylnych, które szybko się brudzą i trudno je wyczyścić, nasze dywaniki samochodowe Prime EVA oferują lekką, bezwonną i trwałą alternatywę. Zachowują swój atrakcyjny wygląd nawet po wielu praniach.
Mata do bagażnika chroni wykładzinę bagażnika przed zabrudzeniami i uszkodzeniami spowodowanymi przewożonymi przedmiotami. Dodatkowo, mata przyczynia się do stylowego wyglądu wnętrza pojazdu, zwłaszcza gdy jej kolor współgra z dywanikami podłogowymi.