Przegląd dywaników samochodowych: guma czy EVA? - Prime EVA

Przegląd dywaników samochodowych: guma czy EVA?

Różnorodność ofert na rynku akcesoriów samochodowych znacznie komplikuje wybór właścicielom samochodów. Jako producenci akcesoriów samochodowych często testujemy różnego rodzaju produkty, aby nasz produkt był jeszcze lepszy. Wraz z nadejściem jesieni problem czystości w kabinie samochodu staje się coraz bardziej palący, dlatego obiektem do testów były gumowe maty samochodowe. Przebywanie na gumowej macie może spowodować zsuwanie się butów z pedałów hamulca, co zagraża bezpieczeństwu.

Test gumowych mat samochodowych
1. Duża powierzchnia zabrudzeń
Na pierwszy rzut oka nie różnią się one zbytnio od mat EVA - są odporne na uszkodzenia mechaniczne i łatwe do umycia.
Ale po deszczu lub śniegu, gdy buty są bardzo mokre i brudne, płynne błoto aktywnie rozprzestrzenia się na całej powierzchni gumowej maty. A kiedy próbujesz strzepnąć wodę z maty - często rozlewa się na wykończenia wnętrza samochodu.

W przeciwieństwie do mat gumowych, maty EVA mają strukturę plastra miodu, co zapobiega rozprzestrzenianiu się brudu po całej macie.

2. Brak 100% pokrycia
Często maty produkowane masowo nie są zainteresowane spersonalizowanym podejściem do każdego samochodu z osobna. Formy mat gumowych są standaryzowane, dzięki czemu mogą pasować do większości samochodów. Tym samym gumowe maty nie gwarantują 100% pokrycia i ochrony Twojego wnętrza przed zabrudzeniami.

Maty EVA są wykonywane na zamówienie. Nie jesteśmy uzależnieni od standardowych form, ponieważ wycinamy laserowo materiał polimerowy według form dla każdego konkretnego modelu samochodu.

3. Estetyka
Najczęściej dywaniki gumowe mają czarny kolor. Czerń sprawia, że najmniejsze ślady kurzu i ślady butów, z którymi mata podłogowa ma 100% kontaktu, są łatwo widoczne.

Maty EVA mają szeroką gamę kolorystyczną, więc można wybrać kolor, na którym zabrudzenia będą mało widoczne: szary, brązowy lub czerwony. Dodatkowo faktura plastra miodu sprawia, że kontakt z butami nie jest tak bliski jak w przypadku płaskiej maty gumowej. But styka się z matą EVA tylko na powierzchni fasetek o strukturze plastra miodu.

Wszystkie te zalety w połączeniu z faktem, że mata EVA nie ma nieprzyjemnego zapachu gumy, nie ślizga się pod stopami, a do tego wygląda nowocześniej, sprawiają, że jest to idealny zakup do Twojego samochodu.
Powrót do blogu