Niniejsza Polityka Prywatności opisuje, w jaki sposób primeeva.com ("Witryna" lub "my") gromadzi, wykorzystuje i ujawnia Twoje Dane Osobowe, gdy odwiedzasz Witrynę lub dokonujesz na niej zakupów.

Gromadzenie danych osobowych

Podczas odwiedzania Witryny gromadzimy pewne informacje o urządzeniu użytkownika, jego interakcji z Witryną oraz informacje niezbędne do przetworzenia dokonanych przez niego zakupów. Możemy również gromadzić dodatkowe informacje, jeśli użytkownik skontaktuje się z nami w celu uzyskania pomocy technicznej. W niniejszej Polityce prywatności wszelkie informacje, które umożliwiają jednoznaczną identyfikację osoby (w tym informacje podane poniżej), określamy mianem "Danych osobowych". Więcej informacji o tym, jakie Dane osobowe gromadzimy i dlaczego, znajduje się na poniższej liście.

Informacje o urządzeniu

Informacje o zamówieniach

Informacje dotyczące obsługi klienta

 

Udostępnianie danych osobowych

Dane osobowe użytkownika udostępniamy dostawcom usług, aby pomóc im w świadczeniu usług i realizacji umów z użytkownikiem, zgodnie z powyższym opisem. Na przykład:

Reklama behawioralna

Jak opisano powyżej, wykorzystujemy Państwa Dane Osobowe w celu dostarczania Państwu ukierunkowanych reklam lub informacji marketingowych, które naszym zdaniem mogą być dla Państwa interesujące. Na przykład:

Więcej informacji o tym, jak działa reklama ukierunkowana, można znaleźć na stronie edukacyjnej Network Advertising Initiative ("NAI") pod adresem http://www.networkadvertising.org/understanding-online-advertising/how-does-it-work.

Użytkownik może zrezygnować z otrzymywania reklam ukierunkowanych:

Ponadto użytkownik może zrezygnować z niektórych z tych usług, odwiedzając portal rezygnacji Digital Advertising Alliance pod adresem: http://optout.aboutads.info/.

Wykorzystywanie danych osobowych

Używamy Twoich danych osobowych, aby świadczyć Ci nasze usługi, które obejmują: oferowanie produktów do sprzedaży, przetwarzanie płatności, wysyłkę i realizację zamówienia oraz informowanie Cię na bieżąco o nowych produktach, usługach i ofertach.

Podstawa prawna

Zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych ("GDPR"), jeśli jesteś mieszkańcem Europejskiego Obszaru Gospodarczego ("EOG"), przetwarzamy Twoje dane osobowe w oparciu o następujące podstawy prawne:

Retencja

W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony, Dane osobowe użytkownika zostaną zachowane w naszej dokumentacji, chyba że i dopóki użytkownik nie poprosi nas o usunięcie tych informacji. Więcej informacji na temat prawa użytkownika do usunięcia danych można znaleźć w sekcji "Prawa użytkownika" poniżej.

Automatyczne podejmowanie decyzji

Jeśli użytkownik jest rezydentem EOG, ma prawo sprzeciwić się przetwarzaniu opartemu wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji (w tym profilowaniu), gdy takie podejmowanie decyzji wywołuje skutki prawne dla użytkownika lub w inny sposób znacząco na niego wpływa.

Nie angażujemy się w całkowicie zautomatyzowane podejmowanie decyzji z wykorzystaniem danych klientów, które mają skutki prawne lub inne istotne skutki.

Nasz podmiot przetwarzający dane Shopify korzysta z ograniczonego zautomatyzowanego podejmowania decyzji w celu zapobiegania oszustwom, które nie mają skutków prawnych ani innych istotnych skutków dla użytkownika.

Usługi, które zawierają elementy zautomatyzowanego podejmowania decyzji, obejmują:

Prawa użytkownika

GDPR

Jeżeli jesteś mieszkańcem EOG, masz prawo dostępu do przechowywanych przez nas Twoich Danych Osobowych, przeniesienia ich do nowej usługi oraz zażądania poprawienia, aktualizacji lub usunięcia Twoich Danych Osobowych. Aby skorzystać z tych praw, należy skontaktować się z nami, korzystając z poniższych danych kontaktowych:

Evaline Sp Zoo
ul. Zamknięta 10/1.6,
30-554 Kraków, Polska
support@EvalineGroup.com

Twoje Dane Osobowe będą początkowo przetwarzane w Irlandii, a następnie zostaną przekazane poza Europę w celu przechowywania i dalszego przetwarzania, w tym do Kanady i Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji na temat zgodności przekazywania danych z GDPR można znaleźć w dokumencie Shopify GDPR Whitepaper: https://help.shopify.com/en/manual/your-account/privacy/GDPR.

 

Pliki cookies

Plik cookie to niewielka ilość informacji, która jest pobierana na komputer lub urządzenie użytkownika podczas odwiedzania naszej Witryny. Stosujemy wiele różnych plików cookie, w tym pliki funkcjonalne, wydajnościowe, reklamowe oraz pliki cookie mediów społecznościowych lub treści. Pliki cookie poprawiają komfort przeglądania Witryny, ponieważ umożliwiają zapamiętanie czynności i preferencji użytkownika (takich jak logowanie i wybór regionu). Oznacza to, że użytkownik nie musi wprowadzać tych informacji ponownie za każdym razem, gdy powraca do witryny lub przechodzi z jednej strony na drugą. Pliki cookie dostarczają również informacji o sposobie korzystania z witryny, na przykład o tym, czy użytkownik odwiedza witrynę po raz pierwszy, czy też jest częstym gościem.

Aby zoptymalizować korzystanie z Witryny i świadczone przez nas usługi, używamy następujących plików cookie.

Niezbędne pliki cookie

Te pliki cookie są niezbędne do poruszania się po witrynie i korzystania z jej funkcji, takich jak dostęp do bezpiecznych obszarów witryny. Witryna nie może działać poprawnie bez tych plików cookie.

Funkcjonalne pliki cookie

Te pliki cookie umożliwiają witrynie zapewnienie ulepszonej funkcjonalności i personalizacji. Mogą być ustalane przez nas lub przez zewnętrznych dostawców, których usługi dodaliśmy do naszych stron. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, niektóre lub wszystkie z tych usług mogą nie działać poprawnie.

Wydajnościowe pliki cookie

Te pliki cookie umożliwiają nam monitorowanie i ulepszanie działania naszej strony internetowej. Na przykład pozwalają nam zliczać wizyty, identyfikować źródła ruchu i sprawdzać, które części witryny cieszą się największą popularnością.

Targetujące pliki cookie

Te pliki cookie mogą być ustawiane za pośrednictwem naszej witryny przez naszych partnerów reklamowych. Mogą być wykorzystywane przez te firmy do budowania profilu Twoich zainteresowań i wyświetlania odpowiednich reklam w innych witrynach. Nie przechowują bezpośrednio danych osobowych, ale opierają się na jednoznacznej identyfikacji przeglądarki i urządzenia internetowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, będziesz doświadczać mniej ukierunkowanych reklam.

Niesklasyfikowane pliki cookie

Niesklasyfikowane pliki cookie to pliki cookie, które jesteśmy w trakcie klasyfikacji wraz z dostawcami poszczególnych plików cookie.

Więcej informacji o poszczególnych plikach cookie, które stosujemy na naszych stronach internetowych oraz ich przeznaczeniu, znajdziesz na stronie primeeva.pl/pages/cookies.

Użytkownik może kontrolować pliki cookie i zarządzać nimi na różne sposoby. Należy pamiętać, że usuwanie lub blokowanie plików cookie może negatywnie wpłynąć na komfort korzystania z witryny, a niektóre jej części mogą nie być w pełni dostępne.

Większość przeglądarek automatycznie akceptuje pliki cookie, ale użytkownik może zdecydować, czy chce akceptować pliki cookie, czy nie, korzystając z elementów sterujących przeglądarki, które często można znaleźć w menu "Narzędzia" lub "Preferencje" przeglądarki. Więcej informacji o tym, jak zmienić ustawienia przeglądarki lub jak blokować, zarządzać lub filtrować pliki cookie, można znaleźć w pliku pomocy przeglądarki lub na stronach takich jak www.allaboutcookies.org.

Ponadto należy pamiętać, że blokowanie plików cookie nie może całkowicie uniemożliwić udostępniania informacji stronom trzecim, takim jak nasi partnerzy reklamowi. Aby skorzystać ze swoich praw lub zrezygnować z określonego sposobu wykorzystywania informacji przez te podmioty, należy postępować zgodnie z instrukcjami podanymi w sekcji "Reklama behawioralna" powyżej.

Do Not Track

Należy pamiętać, że ponieważ w branży nie ma jednolitego zrozumienia, jak reagować na sygnały "Do Not Track", nie zmieniamy naszych praktyk gromadzenia danych i korzystania z nich w przypadku wykrycia takiego sygnału z przeglądarki użytkownika.

Zmiany

Możemy od czasu do czasu aktualizować niniejsze Zasady ochrony prywatności, aby odzwierciedlić na przykład zmiany w naszych praktykach lub z innych powodów operacyjnych, prawnych lub regulacyjnych.

PROGRAM MARKETINGOWY SMS Z WYKORZYSTANIEM WIADOMOŚCI MOBILNYCH

Jeśli zdecydujesz się na to, możesz się zgodzić i podać swój numer telefonu komórkowego, aby otrzymywać od nas powiadomienia w formie wiadomości tekstowych o produktach i/lub wydarzeniach, wskazówki lub promocje ("Program SMS"). Zgadzasz się, że podając swój numer telefonu komórkowego wyrażasz zgodę na otrzymywanie od nas automatycznych marketingowych wiadomości tekstowych na podany numer telefonu komórkowego.

Jakie rodzaje wiadomości SMS wysyłamy?

Poniżej przedstawiamy rodzaje wiadomości SMS, których możesz się spodziewać, gdy zdecydujesz się na nasz program SMS:

- Transakcyjne SMS: (SMS potwierdzający zamówienie, SMS anulujący zamówienie, szczegóły śledzenia przesyłki przez SMS, itp.)
- SMS-y promocyjne: (sprzedaż, wprowadzenie nowych produktów, promocje, itp.).

Czy mogę zrezygnować z programu SMS?

Tak. Można anulować lub zrezygnować z usługi Programu SMS w dowolnym momencie, wysyłając SMS o treści "STOP" na numer SMS używany przez Prime EVA lub jej usługodawcę zewnętrznego, aby się z Tobą skontaktować. Po wysłaniu wiadomości SMS "STOP" do nas, wyślemy wiadomość SMS, aby potwierdzić, że zostałeś wypisany. Po tym, nie będziesz już otrzymywać od nas wiadomości SMS. Jeśli chcesz dołączyć ponownie, po prostu zarejestruj się tak jak za pierwszym razem, a my zaczniemy ponownie wysyłać do Ciebie wiadomości SMS.

Jeśli masz problemy z programem do obsługi wiadomości, możesz odpowiedzieć słowem kluczowym "HELP", aby uzyskać więcej pomocy, lub możesz uzyskać pomoc bezpośrednio kontaktując się z nami.

Jak często wysyłacie wiadomości SMS?

Częstotliwość wysyłania wiadomości zmienia się z tygodnia na tydzień w zależności od naszego kalendarza marketingowego i promocyjnego. Jak zawsze, stawki za wiadomości i dane mogą mieć zastosowanie do wszelkich wiadomości wysyłanych do Ciebie od nas i do nas od Ciebie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące planu SMS lub planu transmisji danych, najlepiej skontaktuj się ze swoim dostawcą usług bezprzewodowych.

Dodatkowe warunki korzystania z usług SMS

Będziemy korzystać z informacji podanych przez Ciebie za pośrednictwem Programu SMS wyłącznie w celu przesyłania Twoich wiadomości mobilnych i odpowiadania Ci, jeśli to konieczne. Obejmuje to, ale nie jest ograniczone do udostępniania informacji dostawcom platform, firmom telefonicznym oraz innym sprzedawcom i dostawcom usług, którzy pomagają nam w dostarczaniu wiadomości mobilnych. Wiadomości tekstowe są dystrybuowane przez zewnętrznych dostawców sieci komórkowych i dlatego nie możemy kontrolować pewnych czynników związanych z dostarczaniem wiadomości. W zależności od operatora sieci komórkowej odbiorcy, pomyślne przesłanie wiadomości tekstowej do odbiorcy może nie być możliwe; treść nie jest też dostępna u wszystkich operatorów. Nie twierdzimy ani nie gwarantujemy dostępności lub wydajności usług Programu SMS, w tym odpowiedzialności za opóźnienia w transmisji lub awarie wiadomości. NIE SPRZEDAJEMY, NIE WYNAJMUJEMY, NIE POŻYCZAMY, NIE HANDLUJEMY, NIE DZIERŻAWIMY ANI W ŻADEN INNY SPOSÓB NIE PRZEKAZUJEMY DLA ZYSKU ŻADNYCH NUMERÓW TELEFONÓW ANI INFORMACJI O KLIENTACH ZEBRANYCH ZA POŚREDNICTWEM PROGRAMU SMS ŻADNEJ STRONIE TRZECIEJ. Niemniej jednak zastrzegamy sobie prawo do ujawnienia wszelkich informacji, jeśli jest to konieczne do spełnienia wymogów prawa, przepisów lub żądań rządowych, uniknięcia odpowiedzialności lub ochrony naszych praw lub własności. Wypełniając formularze online lub w inny sposób dostarczając nam informacji w związku z Programem SMS, zgadzasz się na dostarczenie dokładnych, kompletnych i prawdziwych informacji. Użytkownik zobowiązuje się nie używać fałszywej lub wprowadzającej w błąd nazwy lub nazwy, do której używania nie jest upoważniony. Jeżeli według naszego uznania uznamy, że jakiekolwiek informacje są nieprawdziwe, niedokładne lub niekompletne, lub że przystąpiłeś do Programu SMS w ukrytym celu, możemy odmówić Ci dostępu do Programu SMS i podjąć odpowiednie kroki prawne.

Kontakt

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych praktyk w zakresie ochrony prywatności, w razie pytań lub w celu złożenia skargi, prosimy o kontakt za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem support@EvalineGroup.com lub pocztą, korzystając z danych podanych poniżej:

Evaline Sp Zoo, ul. Zamknięta 10/1.6, 30-554 KRAKÓW, Polska
Numer VAT: PL6793224707
Numer handlowy: 0000925734

Ostatnia aktualizacja: 11 stycznia 2023 r.

Jeśli nie jesteś zadowolony z naszej odpowiedzi na Twoją skargę, masz prawo złożyć skargę do odpowiedniego organu ochrony danych. Z lokalnym organem ochrony danych lub z naszym organem nadzorczym można się skontaktować pod adresem: kancelaria@uodo.gov.pl
https://ico.org.uk/make-a-complaint/